Vzdal som sa mandátu poslanca a členstva v komisiách

18.08.2016 20:33
Dobre ráno všetkým,
včerajším dnom 17.08.2016 som sa vzdal mandátu poslanca a členstva vo všetkých komisiách kde som bol členom. Moje rozhodnutie nebolo jednoduché , ale ja sa nepotrebujem nijako ospravedlňovať a ani ďakovať. Bohužiaľ aj včera sa ukázalo že základ je KLAMSTVO A TOTáLNA FALOš a dodržiavanie zákonov je nepodstatné. Pevne verím že si pozrú včerajší záznam viacerí aktéri divadelného predstavenia v zasadačke obecného úradu a dôkladne sa pobavia na klamstvách, ktoré tam včera odzneli.
Je obdivuhodné ako príde pani riaditeľka zo základnej umeleckej školy pred zastupiteľstvom so svojou partiou s niekolkými táckami kolacov a občerstvením na oslavu víťazstva. len ktovie či si uvedomujú či je čo oslavovať. Ale určite je Poliak už tam nebude a tak som aj ponúkol osadenstvo ich koláčikmi.
Predvedú tam ohromné divadlo podporené plačom, hnevom, krikom, výsmechom a podaním zavádzajúcich informácií.
Asi to bude len preto že to patrí k umeleckej škole.
Len zaujímavé že dopredu prísť nevedeli a ani poslať jeden normálny papier a výhovorky pani riaditeľky sú pre nu len veľkou hanbou.
Včerajšok dal nášmu šéfovi všetkých šéfov neobmedzené krídla, ked zas si raz potvrdil, že on si môže robiť čo chce a my mu môžme len niekde fúkať a vykrikovať hlúposti.

Samozrejme aj ja mojím odchodom som mu totálne uľahčil cestu, ale moje rozhodnutie je pevné a nie rozhodnutie unáhlené aj ked určite nie úplne správne zo všetkých strán.
Správne je to určite kvoli mojím 2 ženám a to je to najpodstatnejšie.

OBEC má strašne veľký problém, ktorý sa prehlbuje, ale bohužiaľ aj včera sa potvrdilo, že tento problém sa riešiť nechce a stále len niečo odsúva , posúva a hlavne porušuje.

Snád možno aj oslava viťazstva nad mojím odchodom, ktorá bude trvať niekoľko dní až týždňov dokáže podlomiť kolená nášmu šéfovi najvačších šéfov a trebárs sa nájde odvážny policajt alebo policajtka a vloží mu trubičky za volantom motorového vozidla po vydarenom pracovnom dni.

Nuž a možno aj motyka vystrelí a naše orgány činné v trestnom konaní tiež konečne nájdu nejakú vôľu aby sa podarilo dokázať porušovanie všetkých možných deravých zákonov SR.

Snád ešte nebude neskoro pre túto biednu obec a zároven bohatú, ale bohatú len pre toho kto v nej panuje.

Opakujem po niekoľký krát, náš úrad a naša obec funguje len vdaka 5 referátom na obecnom úrade a to je financie, mzdy, dane, matrika a sociálne veci.  totálnou hanbou pre našu obec je náš prednosta Peter Minárik a naš všetkých najväčších šéfov Juraj Uhrín, ktorých všetci v okolitých obciach a mestách nechápu že ako takto môžu viesť.

Náš pán starosta všade kde chodí hovorí ja som starosta Valaskej tak sa tak ku mne správajte, a už sa mu smejú skoro všade a hlavne preto že máme takého starostu obce naša obec ide totálne dozadu.

Momentálne bez úcty a a bez faloše Poliak Marek 

Diskusná téma: Vzdal som sa mandátu poslanca a členstva v komisiách

Proti vetru

Jozef Pacera | 12.09.2016

Ja by som vzdanie sa mandátu nepovažoval za niečo veľmi zlé, pán Poliak sa snažil ako mohol, a kto ho podržal pri hlasovaniach, pár poslancov a títo tiež po skúsenosti so starostom zvažujú či ostať. Alebo by mal byť ako niektorí poslanci z minulého obdobia ktorí si povedali ,,proti vetru sa š......ť nedá a sedeli do konca volebného obdobia na zasadnutiach, brali eurá a boli ticho, hoci vedeli čo sa na úrade deje.

Škoda odovzdaných hlasov

Občan so záujmom o veci verejné | 07.09.2016

Nemyslím, že váš odchod sa bude oslavovať. Niet čo oslavovať. Urobili ste presne to, čo v predchádzajúcich voľbách. Narobili ste "vietor" a potom ? Ušli ste z boja. Predvolebné sľuby, články plné invektív a silné reči o tom, čo a ako teba meniť vás už prestali baviť? Veď nakoniec je jednoduchšie iba nadávať a osočovať, ale len tak, v pozadí a bez zodpovednosti. Dúfam, že budete mať v sebe toľko slušnosti, aby ste v ďalších voľbách zbytočne svojich voličov nezavádzali a nebudete kandidovať. Škoda každého hlasu, ktorý vám bol odovzdaný. Škoda každej dôvery, ktorú ste od voliča dostali.
Samozrejme na vzdanie sa máte plné právo. A neospravedlňovať sa? Práve to by ste mali. Ospravedlniť sa svojim voličom. Minimálne oni si to zaslúžia.

Pridať nový príspevok