Rád by som pomohol, ale..

22.01.2016 19:21

Ivan Gergič | 15.01.2016

žijem tu v obci 5 rokov. vidím, ako sa naša
mládež správa. Za riaditeľovanie predchádzajúcej p. riaditeľky, som sa ponúkol v tomto smere pomôcť, deťom prejsť úskalia dospievania. Som zdravotnícky profesionál, bývalý lektor WHO /lektor svetovej zdravotníckej organizácie, lektor výuky prvej pomoci/
Nie som ani MUDr, ani PaeDr, ani PhDr. Moje skúsenosti už v dôchodku, sú aj z Reedukačného domova pre chlapcov. /2 roky/ Rozumiem týmto deťom a viem ich chovanie skorigovať.
Hlavne viem veľmi dokonale vysvetliť zo zdravotníckej 43 ročnej praxe, vysvetliť
škodlivosť návykových látok, úskalia fyziológie dospievania, veľmi prístupnou a nenásilnou formou. V Bratislave som ma na jednej stredoškolskej akadémii aj schránku dôvery. Riaditeľ a pedagogický zbor, kvitovali a konštatovali zlepšenie pomerov na škole, vo vzájomných vzťahoch žiakov.
Mal som snahu aj tu,ale..........som starý a podľa všeobecnej mienky, aj paušálne neschopný, lebo som starý.
Bol som na prednáške v Brezne, kde som bol chodil 2 dni, prednášal som v Predajnej, no Valaskej mi to to nebolo
žiaľ umožnené.



Viac tu: https://preview.nasavalaska.webnode.sk/skoly-a-ich-aktivity/

Diskusná téma: Rád by som pomohol, ale..

otázka

bývalý občan | 03.06.2016

Vážený pán Gergič.
Dnes ma zaujali Vaše komentáre.Chcel by som len vedieť,o kom to tak píšete.Ktorá dáma Vám tak veľmi ublížila,lebo vo Valaskej poznám takých dám veľa.

Názor

Sused | 15.04.2016

Názory "cudzí " a "Adam" sú napísané Gergičom. Neviem, ktorý rodič by súhlasil, aby sa tento pán angažoval v ZŠ. To by bola katastrofa.

Re:Názor

adam | 05.05.2016

zase nejaký retarďák valaštiansky uráža?

Re:Názor

Ivan Gergič | 05.05.2016

zaujímavý a "fundovaný" názor, názor "hrdej" či "hrdího" občana, či občianky. NIE SOM OŽRAN, ZLODEJ, NESPRENEVERIL SOM OBECNÉ PENIAZE, NEUKRADOL SOM OBECNÚ KASU. ANI NIE SOM PRESPÁNKA. ANI SOM SA NENAKAZIL POHLAVNOU CHOROBOU A NEZOŠIROVAL SOM JU. ANI SA MI NEZJAVUJE 4 x DO TÝŽDŇA "PANNA MÁRIA, ANI PÁN JEŽIŠ, ANI NEMÁM NA RUKÁCH KRISTOVE STIGMY. NEMÁM SA ZA ČO HANBIŤ. V ZDRAVOTNÍCTVE SOM DOCIELIL VEĽMI VYSOKÉ ODBORNE POSTAVENIE. ROKY PRIŠLI A BOL ČAS ODÍSŤ. S ISTOU LEKÁRKOU SME MALI HLBOKÉ ROZHOVORY NA ZDRAVOTNÍCKE -MEDICÍNSKE TÉMY. ISTEJ
"DÁME", KTOREJ SOM ROBIL "TOALETNÝ PAPIER", NOSENÍM NÁKUPOV Z BREZNA, AŽ NA KUCHYNSKÝ STôL, SA TO NEPÁČILO, PRETO MA VEĽMI ŠPINAVO OBS.ALA. TIEŽ SOM JEJ DCÉRE NA PROSBU JEJ MATKY, POLIEVAL DENNE POČAS DOVOLENKY V ZAHRANIČÍ ZÁHRADU.POĎAKOVANIE ZNELO, ŽE SOM CHRAPÚŇ, ŽE KTO MI DAL PÍSOMNÉ POVOLENIE KU VSTUPU NA JEJ POZEMOK? TIEŽ na jeseň som im zo záhrady odviezol niekoľko vriec orechov. Moje auto chodí na benzín. Aj za vodu sa platí.
MAMIČKU SOM VYVÁŽAL DO BREZNA NA CINTORÍN, VO VALASKEJ KU LEKÁRKE. Mamičke , dcére a jej synáčikovi som daroval veľa hodnotných vecí. Skutočne si uvedomujem, že som iný ako "HRDÍ" VALAŠŤANIA. POTVRDIL TO AJ PÁN STAROSTA UHRÍN, KDE MI DOPORUČUJE, SVOJOU smskou, zo dňa 19.6.2012, o 11:37 hod.ODCHOD, TAM, KDE MA BUDÚ ĽUDIA CHÁPAŤ, LEBO TU MA NECHÁPU. (všetko sa zakladá na pravde)
ÁNO, MÁM SVOJ VEK. OSOČOVANIE MOJEJ OSOBY, NIE JE SKUTOČNE S MORÁLKOU. ALE TU, SKUTOČNE, AK VÁM NEUBLÍŽIA, TAK VÁM V NIČOM NEPOMôŽU. POZNÁM VEĽA ĽUDÍ PO MENE, ALE ČO NEVIEM, JE TO, KTO SÚ.

Re:Názor

Ivan Gergič | 06.06.2016

...KATASTROFA? katastrofa je to, že poniektorí rodičia majú na "výchovu" značne svojský názor, hraničiaci, až s porušením zákona. JE TO NORMÁLNE, ABY ŽIAK 6 TRIEDY, V KRČME VYPIL 4
12-STKY PIVA? ABY PRAVIDELNE V FAJČIL? SEXUÁLNE SA STÝKAL, S O 10 ROKOV STARŠOU "SLEČNOU"????
Nie je jediný!!! žiaci II.stupňa majú fajčenie v obľube. Kto nefajčí, nie je "platným" žiakom, nevynímajúc ani dievčatá a občanom Valaskej. NIE SÚ TO LEN VÝROBKY TABAKOVÉHO PRIEMYSLU!!! TOTO JE KATASTROFA!!!
Moje prednášky sú práve na tieto témy zamerané. Ale, ak budú pokračovať tieto deti v tomto smere, sú nádejní pacienti pľúcnej a onkologickej ambulancie. Neskôr invalidi. Deti sa na svet nepýtali. Boli splodené z lásky? Či ako nehoda? Do 18 roku života, je za dieťa zodpovedný zákonný zástupca - rodič.
Takže? kto tu je katastrofou? Ja, čo im chcem otvoriť oči??? Upozorniť na ich prešľapy s tragickom možným koncom?
Iste, nie je tu len táto negatívna skupina. Sú tu aj príkladne vychované deti, ktoré robia dobré meno sebe, rodičom škole, študujú a sú úspešné. PRÍKLADY TIAHNU. LEN DOBRÝ STROM RODÍ DOBRÉ OVOCIE.

názor

občan Valaskej 2 | 24.03.2016

Skúste pánovi Gergičovi oponovať,a vtedy uvidíte aký je to zákerný človek.

Re:názor

Ivan Gergič | 06.06.2016

...zákerný? nikdy som nemal dve tváre. Som priamy a otvorený. Neznášam faloš a podrazy. Nikdy som sa neprezentoval ničím, čo nie som. Zase napíšem niečo, zo skúsenosti za už 6-ty rok pobytu Tu.
Nikdy som neschvaľoval nič negatívne. Odsudzujem tích "vrtichvostov" ktorí dokázali za bývalej éry, chodiť po Horehroní, kde ich delegovala STRANA na to, aby sledovali, kto si dáva krstiť, birmovať, či sobášiť svoje deti. To je vrchol hyenizmu. Záver? "čo mačka okotí, všetko chytá myši".
Určite, objekty záujmu STRANY nevedeli o tom, ktorá "dobrá" duša
ich sleduje a udáva. Popri tom, sa na seba usmievali boli v "bratskej" láske. TOTO JE NAOZAJ ZÁKERNOSŤ.

názor

občan Valaskej 2 | 24.03.2016

Stotožnujem sa z nazorom občana,ktorý skutočne vystihol jeho pravú tvár.

Názor

Občan Valaskej | 19.02.2016

Gergič je jeden senilný, zakomplexovaný starec, neznášanlivý, sebecký a pomstichtivý človek. Beda tomu kto mu dokáže oponovať !

Re:Názor

cudzí | 24.02.2016

Nemyslím si to. VEĽA KRÁT SME SPOLU HOVORILI. Bolo mu tu veľa krát neprávom občanmi ublížené. Je to sčítaný a chytrý pán. Že poukazuje na nedostatky? Je to jeho občianske právo. Pomstychtivý? Nechápem, z akej pozície? Senilný? Som presvedčený, že mal snahu
svojimi pripomienkami na niečo upozorniť, možno aj zmeniť. Žiaľ nie je nikým akceptovaný. "HRDÍ VALAŠŤANIA SI TO NECHCÚ PRIPUSTIŤ, AK NIEKTO MÁ INÝ NÁZOR, AJ AK JE SPRÁVNY!!!!

1 | 2 >>

Pridať nový príspevok