Poslanec, ktorý sa rozhoduje pri hlasovaní citmi - z rokovania OcZ 16.12.2015...

17.12.2015 20:45

    Čím dlhšie sa rokuje, tým viac sa ukazujú aj charaktery zúčastnených. Včera na zastupiteľstve boli poslanci nemilo zaskočení hlasovaním zástupcu starostu Mageru, ktorý ich predtým ešte na chodbe inštruoval, ako majú jednotne hlasovať za potvrdenie uznesenia, ktoré starosta nepodpísal. Keď prišlo na hlasovanie, nezahlasoval za to.

 
Poslanec Dundovič sa ho otvorene spýtal, prečo ich takto podviedol. Na čo on odpovedal, že to tak cítil.
Nebudem sa hrať na psychológa, psychologický posudok pána Mageru nechám radšej na naše odborné kapacity pána starostu a pána Dobrotu, ktorí vedia identifikovať dokonca aj „psychicky chorých ľudí.“ Som si istá, že oni vedia so 100% istotou, čo u pána Mageru pri hlasovaní zavážilo.
Pre tých, ktorí by chceli pochopiť, akú hru tu na nás hrá pán Magera, pre tých ktorí ho ešte dosť dobre nepoznajú a boli sklamaní jeho hlasovaním, hoci sám sa ukazuje ako človek, ktorému „vždy“ ide o ľudí (áno vtedy, keď mu to prinesie popularitu), dávam indíciu, že večer predtým pán Magera so svojou manželkou strávil romantický večer u Dobrotovcov v Cafe Maestro a možno to bolo to, čo ho tak „rozcítilo.
 
Pani poslankyňa Dobrotová sa zas na poslednom rokovaní zastupiteľstva ukázala ako dobrá žiačka pána starostu. Dokonca dala návrh na stiahnutie jedného bodu z rokovania, ktoré predniesol pán Poliak a ktoré obmedzovalo starostove kompetencie. Má síce chaos v tom, čo je to procedurálny návrh a pozmeňujúci návrh, ale pán starosta môže byť spokojný, že má v košiari tak oddanú poslankyňu.
 

Hľadá sa interp(o)lovaný starosta

    Starosta po množstve interpelačných otázok od pána Bánika, na interpelácie pána Poliaka už nemal silu odpovedať tak obratne, aby popri klamstvách neprezradil nedopatrením aj pravdu.
A tak rokovanie rýchlo ukončil, hoci neboli prerokované všetky body schváleného rokovacieho programu! Žiadne prerušenie rokovania! Však na čo by sa starosta Juraj Uhrin riadil zákonmi a právnymi predpismi, keď mu porušovanie zákonov vždy ľahko prešlo.

(jp, 17.12.2015)

Diskusná téma: Poslanec, ktorý sa rozhoduje pri hlasovaní citmi - z rokovania OcZ 16.12.2015...

?

Peter | 05.02.2016

Radšej sa venujte tomu čo Vám ide!

Stále bez zmeny

Ivana M. | 18.12.2015

Ja silne o tom pochybujem, žeby bol odkázaný Matúš na to, by písal písal sám o sebe pod inými menami na seba komentáre. dobre som sa na tom pobavila a ľudia ktorí si toto prečítali istotne tiež..

Matúša vo voľbách podporilo veľmi veľa Valašťanov, tak je podľa mňa normálne, že sa ľudia vyjadria tak či onak.

Tak ako niekto o ňom píše negatívne (čo sa autorke textu očividne páči, lebo tento portál takto funguje, že všetko je len zlé a jednosmerne orientované) tak si myslím, že môžu aj pozitívne.

Len sa obávam, že pozitívne komentáre sa tak ako v predvolebnej kampani začnú vymazávať, ako to bolo posledne....

A ešte mi nedá nenapísať, keby bol taký manipulátor, tak podľa môjho názoru, všetci poslanci hlasujú tak ako on povie.

Na záver chcem dodať, že mi je ľúto ako Matúš hlasoval. Ale nemyslím si, že by bol kvôli tomu falošný, alebo dvojtvárny.

Re:Stále bez zmeny

Jozef Pacera | 18.12.2015

Už sa mi tu nechce vypisovať, ale ak by ste mali záujem môžete ma osloviť, dám Vám pár dôkazov o charaktere p. Mageru, možno budete prekvapená, ale na to asi nemáte odvahu, lebo by ste museli priznať svoju identitu.

Re:Stále bez zmeny

Petrásková | 18.12.2015

Pred volebným moratóriom boli zmazané všetky komentáre, ktoré boli v rubrike voľby a bolo stopnuté diskusné fórum. Vôbec nebolo vyberané, či ide o pozitívne príspevky na p. Mageru, alebo negatívne. A ako píšem, bolo to kvôli volebnému moratóriu. Aby nebol porušený zákon, aby nedošlo k zneužitiu tohto fóra na predvolebnú kampaň počas moratória, či od kandidátov, alebo od ich prívržencov.

Veľa príspevkov bolo vyslovene obrátených proti mne, hoci ja som ani nekandidovala a napriek tomu som príspevky nemazala, nech si ľudia prečítajú vyberaný slovník tejto rodiny, ich príbuzných a priateľov. Nezabudnuteľná bola napríklad pani Lenártová, ktorá si zakladala na výbornom vzdelaní svojej rodiny, ale za jej písomný prejav by sa hanbili aj deti zo špeciálnej školy a sufražetky by ju za upieranie občianskych práv ako práva na názor pre slobodné matky možno napichli na dáždnik. Rada na ňu spomínam a pozdravujem ju.

Hlasovanie

Jozef Pacera | 18.12.2015

Ja to vidím takto, roky som sa venoval chodeniu po horách dokonca aj horolezectvu, preto vnímam dané slovo ako niečo sväté, máte kamaráta s ktorým chodíte na pivo, leziete veríte že sa dá na neho spoľahnúť, ale príde zložitá situácia a on sa zachová špatne, v slušnej spoločnosti sa takýmto ľuďom hovorí krivák. Po skúsenostiach s týmto človekom v komisii Životné prostredie a poľnohospodárstvo, by som takémuto pomenovaniu p. Mageru vôbec nebránil.

?

Peter | 18.12.2015

Ak som dobre videl a počul pán Magera v bode rôzne ako prvý zdvihol ruku za to, aby nesplnené uznesenia starostom obce boli podané na prešetrenie na okresnú prokuratúru. Ale toto sa tu už nenapíše, nakoľko autorka textu na tejto web stránke je očividne voči osobe pána Mageru pre niečo o čom viem iba ona zaujatá.
Mňa osobne nesklamalo, ako jeho voliča, ako hlasoval, ale skôr ma to prekvapilo. Na druhej strane ma potešilo, že on a ďalší 5 správni poslanci sa postavili na stranu občanov a nie na stranu podnikateľov čo sa týka výstavby zmrzliny, ale to sa tu tiež nenapíše.
Pán Magera je v mojich očiach správny chlap a drží svoje slovo. Chodí po obci a pýta sa ľudí čo ich trápi to hovorím z vlastnej skúsenosti. A v konečnom dôsledku o tom hovoria aj jeho poslanecké interpelácie.
Je to mladý, ambiciózny človek, ktorý to má v našej obci veľmi ťažké nakoľko nie je náš, teda mám na mysli, že nie je rodený Valašťan! Kto má svedomie, musí pri hlasovaní používať aj emócie.
Na záver chcem povedať, ak si toto bude pán Magera náhodou čítať, že mu aj naďalej držím palce a prajem mu nech sa nedá znechutiť – lebo závisť a ľudská hlúposť nemajú hraníc. Moju dôveru zatiaľ nesklamal.
Nepodpíšem sa priezviskom, aby to tu nebolo otočené, že chcem mať „protekciu“ u svojich detí. Všetci poslanci držte sa a prajem Vám, aby ste počúvali hlas nás občanov!
Peter

Re:? manipulator

Petraskova | 18.12.2015

Ked si niekto nestoji za slovom je jedna vec, ale tato osoba, ktorej sa zastavate, dokonca este ma tu drzost manipulovat ostatnymi a ovplyvnovat ich, ako maju hlasovat. Nieco im nahovori a potom on si zahlasuje inak. Vsimli ste si, ze este aj po tomto fo paus sa pokusal vyhlasit prestavku na to, aby sa pri jednom bode rokovania dohodli, ako budu hlasovat, aby "nesaskovali"?

Isli by ste sa s takymto nespolahlivym clovekom este na niecom dohovarat? Verili by ste mu, ze vas znova nepodrazi? Takemuto dvojtvarnemu cloveku budete drzat palce?
Ak ano, je to priklad toho, ako sam pisete, ze ludska hlupost nema hranic. A ako vieme, proti hluposti sa neda bojovat.

Re:Re:? manipulator

Petraskova | 18.12.2015

este jedno by som podotkla k tomu vami vypichnutemu rychlemu zdvihnutiu ruky pana poslanca, ci nahodou nekalkuloval s tym, ze starosta uznesenie nepodpise, ako sa stava jeho zvykom, a tak poslanec M. nemal urcite dilemu, ci hrat formu, ze taha s poslancami

Re:Re:Re:? manipulator

Peter | 22.12.2015

To je Váš "nezaujatý názor", ja mám na to svoj.

Re:?

Jozef Pacera | 18.12.2015

Myslím že p. Magerovi robíš ,,medvediu službu" lebo kdekto by si mohol myslieť, že sa nevoláš Peter, ale Matúš.

Re:Re:?

Peter | 22.12.2015

Tykáme si odkedy?

Re:Re:Re:?

Jozef Pacera | 27.12.2015

Á, niekomu záleží na konvenciách, len na internete v diskusiách si ľudia zvyknú tykať. Vykať, tikať mne je to jedno, skôr mi vadí zbabelosť. Podľa Vašej logiky sa nepredstavíte kvôli ,,protekcii" podľa tejto logiky by som sa mal báť, keďže mi do školy chodia dvaja vnuci.

Re:Re:Re:Re:?

Peter | 05.02.2016

Radšej sa venujte tomu čo Vám ide!

Záznamy: 1 - 13 zo 13

Pridať nový príspevok