Nechajme to na "múdrejších"!?

22.01.2016 19:03

cudzí | 15.01.2016

ešte niekedy v v lete, som si dovolil osloviť pána obecného "architekta" TURŇU, ktorý bol práve pri betónových skružiach pred OcÚ, s otázkou, či by nebolo dobré posunúť tieto dve skruže a jeden kvetináč, v ktorých sú hlina a "kvety", o cca 1 meter smerom k OcÚ, k vôli miestu na parkovanie klientov, ktorí idú na poštu a parkujú na zeleni, či pred náprotivnými garážami,kde majiteľom aut zavadzajú a bránia vo voľnom výjazde z garáže. Odpoveď bola veľmi priliehavá: "NECHAJME TO NA MÚDREJŠÍCH". Čo tým chcel pán obecný "architekt" povedať? Že on a tí nad ním, majú patent na rozum? Tak prečo ho nepoužijú?
No nebolo to len v tomto jedinom prípade. S ľútosťou som sa denne pozeral na vchodové dvere, do objektu "PERLA", ktoré sú zároveň aj vchodom do OcÚ. Opakovane na dverách chýbal jeden diel vytlačeného okenného dielu. Zaujímal som sa u obyvateľov spomenutého objektu, prečo to je tak. Odpoveď: "Nemáme čipové "kľúče", nedá sa nám otvoriť, ak dôjdeme v noci domov, zvončeky do jednotlivých bytov nie sú."
Zhodou náhod, znova som sa stretol s pánom Turňom a dal som mu môj návrh, aby sa opakovane nestávalo, že zasa niekto vykopne - či vyberie okenný dielik, aby mohol vojsť do objektu, domov. Reakcia už bola od pán Turňu značne podráždená: "Počúvajte! Nechajme na múdrejších. Dobre?" Čo tým chcel povedať? Že on a tí nad ním majú patent na rozum? Tak prečo ho nepoužijú?

z diskusie: https://nasavalaska.webnode.sk/products/pozrite-sa-na-dokonalu-a-bezpecnu-zimnu-udrzbu-ciest-vo-valaskej-ktoru-jej-zavidia-skoro-vsetky-obce/

Diskusná téma: Nechajme to na "múdrejších"!?

Neboli nájdené žiadne príspevky.

Pridať nový príspevok