Milé deti

07.07.2016 21:30

Ak Ste si nahodou nevsimli,


Chcem Vam dat do pozornosti ja VAS STAROSTA A ja VAS Marek TURNA co vsetko a najme v poslednom case sme urobili za par tisic Eur len pre Vas, tak vyuzite prazdninovy cas a podte sa  vsetci hrat a sportovat.
 

Postavili sme Vam krasny stolnotenisovy stol pri multifunkcnom ihrisku, ktore je uz 2 roky v havarijnom stave, ale nic s tym nerobime a toto ihrisko ma najlepsieho spravcu a celorocnu skvelu udrzbu.


Tento stol pre Vas stal minimalne alebo len 1500,- eur v takom stave ako ho uvidite na fotkach v prilohe,
Tak nevahajte zoberte zo sebou krompace lopaty kosacky hrable rukavice a podte si zahrat bezpecne ping pong.

Potom tu mame pre a Vas este stale nie hotove ale uz 2 mesiac usilovne na nom pracujeme uzasTne pieskovisko v areali nasej zakladnej skoly, ktore bude stat minimalne 2000,- eur, ale hadam sa v nom budete moct niekedy aj pohrabkat.

POTOM  deti nase davajte si velky pozor na nasom multifunkcom ihrisku ktore je v havarijnom stave aby Ste sa nezraniliahodou nesposobili mne starostovi obce a mne  prednostovi obce nejake problemi ak by Ste sa nebodaj zranili na tomto ihrisku ak Vas nahodou pusti na toto ihrisko nas nauzasnejsi spravca, ktory ma len 100,- eurovu odmenu kazdy mesiac za spravu tohto ihriska.

S uctou velky neprajnik Poliak Marek

 

Takuto peknu reakciu som dostal z mailu info@valaska.sk s krasnym podpisom  velavravnym, asi sa hanbil Vam to poslat vsetkym tak ja Vam to preposielam, takto krasne napredujeme

Kompletna reakcia na moj mail:


Týmto si potvrdil, že tvoja inteligencia je pod bodom mrazu. Nechápem, do ktorej školy si chodil, lebo tvoja slovenčina je úplne nie kde inde. Človek si 5x prečítať, aby pochopil, čo s tým chcel básnik povedať. Radšej mi už nepíš. Sám sa urážaš. Hanbi sa.

S úctou

Šéf všetkých šéfov.

Diskusná téma: Milé deti

Neboli nájdené žiadne príspevky.

Pridať nový príspevok