Ako obvykle ...

08.01.2016 19:51

    Pred dvomi mesiacmi som poslal redakcii Valaštianskeho hlásnika príspevok „Quo vadis hlásnik?“. Bol uverejnený aj s reakciou redakcie. Jedno i druhé si môže teraz každý prečítať, preto nebudem o obsahu podrobne hovoriť, len zdôrazním niektoré skutočnosti. 

  Chcel som, aby VH informoval aj o témach rozvoja obce a mikroregiónu. Sledujem každé zasadnutie zastupiteľstva a tam sa o takýchto dôležitých veciach nehovorilo ani koncom roku, kedy sa kadečo bilancuje. Dokonca vysvitlo, že obec nemá ani plán investičných akcií na nový rok. Verejne som na to s kritikou poukázal na zasadnutí zastupiteľstva.  Sedeli tam aj niektorí členovia redakcie VH, ktorí v tom čase už môj príspevok mali k dispozícii.

Redakcia sa odvážila môj nevinný a krotký príspevok zverejniť, ale miesto relevantných odpovedí oslovených kompetentných činiteľov zareagovala sama. Poučila ma o svojej ťažkej práci a zlých pracovných podmienkach. Poradila mi, že ako bývalý poslanec mám právo zúčastňovať sa rokovaní zastupiteľstva, aby som sa dozvedel viac. Ja sa pýtam, ako sa majú dozvedieť viac čitatelia VH ? Kde sa tam popracú? Nie je úlohou aj tlače informovať čo sa deje v štáte, v mestách a obciach? A o veciach, ktoré považujem za podstatné.

Predsa len medzi 45 riadkami, ktorými ma počastovala redakcia, som našiel zaujímavé i keď pre mňa nie prekvapivé vety.

Citujem:

... nie je našou povinnosťou sa zúčastňovať na všetkých verejných akciách a rokovaniach obecného zastupiteľstva, ako si to vy predstavujete.

Môj komentár: Pozoruhodné! Tak prečo ste sa dali toľkí nanominovať do redakcie VH?

Ale oceňujem vašu úprimnosť:

Po opätovných urgenciách na ObÚ sme sa nestretli zo strany vedenia obce s otvoreným prístupom ...

Žiadali sme a žiadame výstupy z rokovaní obecného zastupiteľstva, naša snaha bola doposiaľ odignorovaná.

Vašu žiadosť sme postúpili ako starostovi obce Ing.Jurajovi Uhrínovi, tak aj prednostovi Ing.Petrovi Minárikovi. Ku dňu uzávierky VH sme od nich neobdražali  žiadne vyjadrenie. Nie je v našej právomoci ich k tomu primäť.

Môj komentár: Ja som ani nič iné neočakával - ako obvykle.

Diskusná téma: Ako obvykle ...

Neboli nájdené žiadne príspevky.

Pridať nový príspevok