Ako bolo na počiatku, tak nech je na veky?

01.10.2014 19:09
 
    Žijem v tejto obci skoro 4-tý rok. Dostalo sa mi od občanov veľa negatívnych skúseností. Prvá bola v prvé ráno po príchode - nasťahovaní. Bol to pán "GENERÁLNY RIADITEĽ" detského ihriska aj s jeho družkou, obaja /dvojhlasne/ kričali na mňa "bratislavčan! choď do riti odtiaľto. načo si sem prišiel? choď do riti odkiaľ si prišiel. 
 
   Ďalšia "skúsenosť" bola v lopejskej predajni na námestí 1.Mája.v r.2010, pred vianocami. Objednal som si ku sviatkom koláče a vianočku. /zapísali si ma/. 23.XII.2010 som si mal dojsť pre objednané, na 8-mu hodinu. Bol som. Predavačky ma "uvítali" "jáj už sa minúlo. Skúste poobede okolo 13-tej hodiny". Bol som. Videli ma cez výklad, tak jedna z nich sa postavila medzi vchodové dvere do predajne, povedala "jáj už nemáme, minúlo sa. A potom, my dáme skôr VALAŠŤANOM a potom až cudzím". /podotýkam, že som bol riadne zapísaný v objednávkovej knihe - zošite/Toto sú najvypuklejšie príklady. Bolo ich podstatne viac. 
Prekvapilo ma, že daň za psa je "len" 33.19 eura. V Bratislave bolo "až" 6 eur. na rok. /a to je hlavné mesto SR/. Zohľadnili, môj dôchodcovský vek, tiež to, že žijem sám. ŤAŽKO SA MI ZVYKÁ a prijímam tieto "VEĽKOMESTSKÉ" maniere.
 
    Ako dôchodca, som si dovolil požiadať na OcÚ o možnosť stravovania. Vyhoveli. Lenže nákup lístkov na stravu bol značne problematický. Referentka /2010 - 2012/ mala zvláštne a nevyberané spôsoby, k vôli ktorým som stravovanie zanechal. Nebolo to bez problémov ani pri výdaji stravy.
/nuž čo? som cudzí. za živa vo Valaskej po smrti v nebi/ Takéto galeje má snáď každý "votrelec", ktorý nie je od 17 storočia Valašťan. Veľa ľudí mi vysvetľovalo všeličo. V VII. mesiaci 2012, som teda prestal využívať výhody podľa zákona, ktoré mi ako starobnému dôchodcovi patria bez diskusie!!! Ani obec, ani ľudia okolo stravovania, mi neprejavili v ničom žiadnu mimoriadnu a nenárokovateľnú výhodu. Keď som sa chcel o tomto porozprávať z majiteľom vývarovne, odmietol ma slovami, "nemám čas". /nuž čo? som cudzí/ 
 
    V r. 2011 ma pozvala suseda /už sa odsťahovala/ na schôdzu Jednoty dôchodcov slovenska. Tu som dôchodcom v diskusii
sľúbil, že mám možnosť po predbežnom prešetrení možnosti, /kde mám veľmi prospešné kontakty/ "zohnať" pre potreby dôchodcov obcí Osrblie, Hronec, Valaská, dodávku aj priestorom na uloženie invalidného vozíka, ako sociálny taxík. Tlieskali mi. Prítomný bol aj JEHO RYTIERSKA JASNOSŤ
Ing. Juraj Uhrín - starosta obce . Podal mi svoju vizitku so slovami , "navštívte ma". Navštívil som. Čas sa priaznivo naplnil v náš prospech. Bolo treba isť pre uvedené vozidlo, s formálnou žiadosťou a pečiatkou obce do skladu nadnormatívnych zásob do Nemeckej. Odpoveď JEHO RYTIERSKEJ JASNOSTI Ing. Uhrína - "starostu" obce, bola bombastická. "NEMÁM ČAS". Namietal som, že teda nech ide pán prednosta. Odpoveď? "TO MUSÍM JA A JA NA TO NEMÁM ČAS"........ ZOSTAL SOM AKO OMRÁČENÝ.....
Na koniec, na mňa zvýšil hlas a ja som "vypadol". /pán "starosta? otec obce?"/
    Po tomto neúspechu, som išiel na to od konca. Dojednal som si stretnutie s pánom starostom v Osrblí. Povedal mi, že takýto soc. taxík nepotrebuje, ale potrebuje nákladné auto V3S. Pre mňa ani toto nebol problém. Majú auto, naviac im grátis pripojili aj veľkú elektrocentrálu a to všetko za P E Č I A T K U OBCE, ako administratívny prevod. Valaská "zásluhou" JEHO RYTIERSKEJ JASNOSTI, Ing. Juraja Uhrína - "starostu" obce, vyšla na prázdno...
 
    V ďalšom, chodím denne kŕmiť naše labute. Tak tomu bolo aj 19.VI. 2012. Labutie jazierko hralo dúhovými farbami. Svedkovia sú 
pp. Cipciar, Molčanová, majiteľ vtedajšej kaviarne pri jazierku. Zavolal som na OcÚ JEHO RYTIERSKEJ JASNOSTI Ing. Jurajovi Uhrínovi "starostovi" obce. Prisľúbil, že tam niekoho pošle. NEPOSLAL. zavolal som na Životné prostredie, tí došli cca do pol hodiny až z BB. /"starostovi" zrejme ekológia nehovorí nič/ .Potom mi zavolal, že mi posiela faktúru na 200.- eur. Odpísal som mu nech pouvažuje nad abdikáciou. Odpísal, že si MÁM HĽADAŤ INÉ MIESTO BÝVANIA, KDE MA BUDÚ CHÁPAŤ. /no nemá sa čím SMER chváliť/. TAKÝTO STAROSTA JE EXEMPLÁRNY PRÍKLAD, AKÝ BY NEMAL MAŤ NÁROK NA ZNOVU ZVOLENIE DO TAKEJ- TO ZODPOVEDNEJ FUNKCIE!!!!!! JA TOHOTO VOLIŤ NEBUDEM.
 
    ALE ZDÁ SA, ŽE NA KONCI BIČ PLIESKA. /teraz sa "fofruje". čo robili páni na OcÚ 3 roky aj 10 mesiacov?? Hlavne, že víno malo odbyt??? /podľa referencie Mgr. Kúdelkovej JDS musela brať "pohostenie" len od JEHO RYTIERSKEJ JASNOSTI na svoje akcie. /konflikt záujmov?/
Pre dnešok stačilo. Unavuje ma písať o človeku, ktorý nie je toho hodný. Je to ĆIERNA STRÁNKA ŽIVOTA V OBCI VALASKÁ. 
ZOMREL KRÁĽ, NECH ŽIJE KRÁĽ. LEN BER VĹČKO, VŠAK PRÍDE RÁTANIE.
 
Ivan Gergič (1.10.2014)

Diskusná téma: Ako bolo napočiatku, tak nech je na veky?

Neboli nájdené žiadne príspevky.

Pridať nový príspevok